lørdag 1. august 2009

Månedsbilde - Juli

Etter et veldig hyggelig kaffe-selskap, sier min kjære at hun tar seg av leggingen av vår lille prinsesse og jeg kan ta meg en kveldstur :) Var jeg vanskelig å be, tror du????

Har mange prosjekter på gang. Noen krever mye og er vanskelig å få til, mens andre krever mindre. Hjort har jeg som nabo. Likevel er det ikke et av mine prosjekt for tiden, men tanker om hjortebilder jeg vil ha - ja det har jeg rikelig av i hodet.

Siden kvelden var godt i gang, regn og tåke lå tett og lyset var det heller lite av, så hadde jeg en klar ide om ønsket setting i det jeg forlot hjemmet. Da jeg kom frem til aktuelt sted var ikke hjorten å se, og det drøyde før den kom. Men den dukket opp og jeg fikk en fin stund sammen med et par koller med hvitprikkete kalver, en enslig fjorårshind og en bukk med nye horn på gang.

Etter at de siste rester av lys var "borte", smøg jeg meg forsiktig tilbake uten å forstyrre hjorten - enda en opplevelse beriket!

Nikon D700, 500mm f/4, f/4, 1/10 sek, iso 2000, stativ

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt går bra med prinsessan :) Och förstår att du inte tackade nej till att ta en kvällstur :). Spännande hjort-projekt du har också. Gillar denna bild på hjorten i flykt. Hjort i skymningsljus... helt underbar!

Ha en fin helg och jag passar på att tacka för dina otroligt fina kommentarer i min blogg. Tyvärr har jag haft lite tid att kommentera andras bloggar i och med packning inför flytt och att man ska hinna umgås med nära och kära innan flytten går. :)

Hälsningar Malin H

Anonym sa...

Tjusig bild på hjorten, vackert i flykt. Sköna färger också tycker jag.
Morgan

Anonym sa...

aldrig fel med en kvällstur..speciellt inte om man kommer hem med en sådan där skön bild...

/mona

Anonym sa...

Vilken härligt drömsk bild på hjorten! Tycker mycket om det blå kvällsljuset som ger en väldigt fin stämning i bilden!
Mvh Åsa

Anonym sa...

Mycket bra och spännande bild, verkligen tilltalande :-)

/PJ