torsdag 8. oktober 2009

1-års jubileum


Den 8.oktober 2008 kom jeg på nett med min Hjemmeside, www.labergphotography.com.

I dag er det altså 1 år siden, og jeg har hatt nesten 37 000 besøkende på siden :) Det er jeg godt fornøyd med.

En annen spennende side ved det er at jeg har hatt besøkende fra mange ulike steder i verden. Foruten de nordiske landene har jeg hatt besøkende fra mellom anna: Sveits, Ungarn, Portugal, Russland, Seychellene, New Zealand, Australia, Canada og Storbrittania.

Siden er på engelsk og blir oppdatert litt uregelmessig, men dog ;) Inne på "News" vil en alltid finne når siden sist har blitt oppdatert.

Under "Stock-Agency" har det blitt stopp. Bildebyrået som skulle stå for promotering og salg av bilder har hatt mye interne problemer og de har anbefalt meg å se etter andre muligheter.

I mellomtiden har etterspørselen etter å få kjøpe forstørrelser direkte fra meg, tatt seg opp. I første omgang vil jeg derfor legge ut en prisliste på forstørrelser som alle kan bestille, så får vi se senere om det blir et nytt bildebyrå eller ei.

Bildene vil bli laget på høykvalitetspapir. Pr dags dato er jeg i ferd med å inngå et samarbeid med en meget dyktig person på høykvalitetsprint. Dette kommer jeg tilbake til senere :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 1 år, tänk vad tiden går fort. Jag hoppas att det ordnar sig med affärerna, dina bilder är verkligen fantastiska!
Morgan

Dag Røttereng sa...

Gratulerer med ett år på nett! Så mange besøkende på så kort tid er fenomenalt.

Liker mye av det du gjør, men særlig galleriet med "Birds" synes jeg er bra. Der er det mye sjel!

Byrålivet er vanskelige greier, ja. Selv er jeg NNer i Samfoto, og har merket nedgangen i bildesalg de siste årene godt.

Du selger forstørrelser, sier du. Kommer bestillingene fra nettsida di, eller er det jungeltelegrafen? Sendes bildene i posten? Ferdig innrammet? Spør fordi jeg vurderer å tilrettelegge bedre for slikt salg jeg også.

Mvh, Dag Røttereng
www.naturfotograf.no

Geir Ole sa...

Takk Morgan og Dag!!! Veldig hyggelig.

Dag: sender deg en e-post!!

//GO